Últimas Novas de Coles

I BTT DE COLES

28/03/2017 - Novas do Concello

O 23 de abril terá lugar a I BTT do Concello de Coles, na que deporte e aventura se xuntarán para desfrutar das fermosas paisaxes do concello.

Para poder participar deberás anotarte antes do día 3 de abril no seguinte enlace:

O número de inscricións será limitado, cun máximo de 200 participantes.

O prezo por inscrición será de 15 euros.

Anímate e participa!

ABERTO NOVO PRAZO RENOVACION E NOVO INGRESO ESCOLA INFANTIL DE COLES "A GALIÑA AZUL"

09/03/2017 - Novas do Concello

O pasado 8 de de marzo o Diario Oficial de Galicia publicou a convocatoria do proceso ordinario de matrícula para nenos de 0 a 3 anos nas escolas infantís da rede autonómica de escolas infantís “A Galiña Azul”, na que establece os requisitos e procedementos para solicitar as prazas.

Segundo sinala ese anuncipo do D.O.G., o prazo para a presentación de solicitudes de renovación de praza ou de novo ingreso será dende o 9 de marzo ata o 10 de abril (ambos, incluídos).

Para máis información: Escola Infantil de Coles "A GALIÑA AZUL" número de teléfono 988 204 466.

AUDITORIO DE COLES - MARZO "CON VOZ DE MULLER"

23/02/2017 - Novas do Concello

O día 8 de marzo, celébrase o Día Internacional da Muller, declarado oficialmente pola ONU en 1975. Este día, é un recoñecemento ás mulleres como artífices da historia e da loita pola súa liberación e igualdade co home. Reivindícase a todas as mulleres e a igualdade completa de dereitos.

Pero no 2017 aínda hai pouco que celebrar, e moito que reclamar: a fin da discriminación, que se erradiquen as violencias machistas, que se alcance a igualdade salarial, a universalización dos coidados, o dereito para decidir, a libre elección... e a erradicación dos asasinatos machistas, unha verdadeira lacra, non podemos seguir permitindo esta ideoloxía machista na que algúns homes crense co dereito de asasinar as mulleres polo mero feito de ser mulleres.

Dende o concello de Coles, queremos darlle ÁS MULLERES un protagonismo e recoñecemento especial nestes días, presentando esta programación do mes de marzo "CON VOZ DE MULLER".

Para comezar, o día 5, ás 18:30 horas, abriremos cun concerto de "A Dama de Gris" grupo composto por José Carlos González ao piano e voz de Belén Monís.

Seguiremos o día 12, ás 18:00 horas, co grupo "Cantareiras Charamusga" da Escola de Música de Coles, formado por veciñas e veciños do Concello de Coles Silvia Cid, Mª Jesús Gregorio, Mª del Carmen Montes, Isaura Núñez, Purificación Pavón, Elena Pérez, Ana Sotelo, Norma Vázquez, Mª del Carmen Gonzalez, Emilio Luaces, Pilar Rodriguez, Jesús Rodriguez, Tito Taboada y Eva Tato acompañadas por Patricia López.

E, para pechar este ciclo, o día 19, ás 18:30 horas, concerto a cargo da prodixiosa voz de Ana Rosa acompañada ao piano e acordeón por Luís Humberto.

IV RUTA CABALAR CONCELLO DE COLES

22/02/2017 - Novas do Concello

O próximo domingo 26 de marzo terá lugar a IV Ruta Cabalar Concello de Coles.

Os asistentes a este evento poderán gozar dunha amena ruta a cabalo polas fermosas paraxes do municipio.

A saída será dende o Polideportivo de Albán, ás 11 horas, con recepción de animais a partir das 10:00 horas.

A ruta terá un percorrido de 20 km aproximadamente.

Ás 13:30 horas será a comida no Polideportivo de Albán e ás 16:30 horas terán lugar as carreiras nas inmediacións do Polideportivo.

Ó remate das carreiras levarase a cabo o sorteo de diversos regalos e realizarase a entrega de premios.

O prazo de inscrición remata o mércores día 22.

O prezo será de 20 € por persoa (inclúe bocadillo quente, lacón asado, polbo, carne ó caldeiro, carne richada, bica, bebida e café - A cargo de "Taberna Male" A Peroxa -)

Os nenos/as menores de 10 anos gratis.

Será necesario confirmar asistencia a través dos teléfonos 679 316 665 (Sergio) e 637 735 381 (Antonio).

TORNEO DE FÚTBOL POLA IGUALDADE - DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

22/02/2017 - Novas do Concello

Dende o CIM da Mancomunidade de Santa Águeda estase a organizar un Torneo de Fútbol pola Igualdade, para conmemorar o Día Internacional da Muller, que se celebrará o próximo día 11 de marzo, ás 16:00 h, no Campo de Fútbol O Marco de A Peroxa (en caso de mal tempo no Polideportivo).

Poderán inscribirse para o Torneo, as persoas maiores de 16 anos orixinarias da Mancomunidade,sendo preciso facer a inscrición nas dependencias do CIM en A Pena s/n, 32101, Vilamarín, no correo electrónico cimsantagueda@gmail.com, ou ben no concello correspondente.

No caso de menores de 18 anos, será necesaria autorización.

A data límite para inscribirse será o 3 de marzo de 2017. O día do Torneo, celebrarase un partido institucional disputado por representantes das Corporacións Municipais, por traballadores/as dos Concellos, dos Centros de Saúde, dos Centros Educativos...

Posteriormente terá lugar o Torneo de Fútbol, no que se xogarán dous partidos eliminatorios cos equipos mixtos de cada Concello, xogando a Gran Final os vencedores de cada partido.