AUDITORIO COLES: MAIO E XUÑO

04/05/2018 - Novas do Concello

O longo dos meses de MAIO E XUÑO vanse realizar as seguintes actuacións no Auditorio de Coles.

O domingo día 20 maio ás 19:00 horas, desfrutaremos dunha tarde de concerto a cargo de ROSA CEDRÓN.

O domingo día 27 de maio ás 19:00 horas, a tarde de concerto sera a cargo da fadista MARIA DO CEO.

A Compañía Lirica de Galicia" ofrécenos un concerto de ópera, o domingo día 3 de xuño ás 19:00 horas.

O venres 22 de xuño as 20 horas terémos o concerto dos alumnos e alumnas da Escola de Musica do Concello.

Os días 8 de maio e 16 de maio, as 11:00 h., con motivo de dia das letras galegas, este ano dedicada a Mª VITORIA MORENO, teremos teatro infantil, cunha viaxe a través dá literatura galega o dia 8 de maio "CARTEIRO EN BICICLETA" da compañia Caxoto contacontos e o 16 de maio "OS CONTOS DÁ FESTA NON FAIADO" de A tropa de Trapo