Últimas Novas de Coles

AUDITORIO DE COLES - OBRA DE TEATRO "SOLO"

18/09/2017 - Novas do Concello

O domingo día 24 de setembro ás 19:30 horas, no Auditorio de Coles, poderemos desfrutar dunha tarde de teatro a cargo do grupo Solo Teatro que presenta a súa obra "Solo", dirixida por Matilde Vázquez.

Esta obra está dirixida a público adulto

NOVA CAMPAÑA DE COMPOSTAXE DOMESTICO

07/09/2017 - Novas do Concello

O Concello de Coles, un ano mais, inicia unha nova campaña de compostaxe domestico, nesta ocasión en colaboración coa Deputación de Ourense.

O obxectivo é o de reducir o volume global dos residuos producidos no fogar mediante a reciclaxe da materia orgánica en orixe e obter así un fertilizante natural con excelentes propiedades para o chan  e eliminar ou, cando menos, minimizar o uso excesivo de fertilizantes químicos, reducir o custo económico que se deriva da recollida, transporte, xestión e tratamento dos residuos urbanos, así como recuperar unha práctica tradicional da cultura galega son outros dos obxectivos básicos que se perseguen con esta campaña, sen esquecer o compoñente educativo e de participación cidadá que se deriva desta práctica. A campaña vai dirixida a empadroados de Concello de Coles, con prioridade os que nunca antes participasen nunha campaña de compostaxe realizada polo Concello.

As persoas interesadas en participar neste plan deberanse anotar nas oficinas municipais antes do 15  deste mes.

Os fogares que se inscriban na campaña recibirán de forma gratuíta un recipiente (compostero) para realizar a compostaxe no fogar, así como un manual didáctico e  participasen nun taller   formativo específico na materia

XIMNASIA DE MANTEMENTO GRATUÍTA NOS LOCAIS SOCIAIS DO CONCELLO DE COLES

06/09/2017 - Novas do Concello

A partir do día 2 de outubro, un ano máis, o Concello de Coles  pon en marcha a Ximnasia de Mantemento nos diferentes locais sociais do Concello.

Este programa está baseado nun conxunto de actividades encamiñadas á conservación e á mellora da condición física, mediante o exercicio periódico e continuo. Os exercicios de mantemento que se realizarán neste programa comprenden unha serie de movementos sinxelos nos que se utilizan as principais articulacións do corpo.

Os obxectivos que ten este programa son, entre outros, recuperar a forza perdida ó longo dos anos, diminuír tanto as dores articulares, como musculares, mellorar a flexibilidade e mobilidade articular, alcanzar un maior control e coñecemento do seu propio corpo e prever lesións de tipo xeral, incidindo en posturas corporais saudables.

Os destinatarios do Programa son os veciños e veciñas do Concello de Coles, que se atopen empadroados .

actividade é totalmente gratuíta.

ESCOLA DE TEATRO DO CONCELLO DE COLES

05/09/2017 - Novas do Concello

A Escola de Teatro do Concello de Coles iniciará o curso o próximo mes de outubro, e xa abriu o prazo de presentación de matrícula, dirixido tanto  a rapaces como a adultos.

As persoas interesadas deberán facer a inscrición no concello

O grupo de  de teatro “COLES-TEATRO” inicio o seu percorrido o outubro do 2016,  e en xuño presenta a obra  “A ILLA MARELA”, obtendo un rotundo exito.

O seu horarió de ensaio e os xoves.

O grupo vai estar dirixido por Matilde Vázquez.

ACTIVIDADES 2017/2018 PAVILLÓN DE COLES

05/09/2017 - Novas do Concello

Aberto o prazo de inscrición para as actividades que se desenvolverán no Pavillón de Coles durante o período 2017/2018.

As actividades que se levarán a cabo este ano son: os

LUNS -  AEROBIC DANCE as 19:30 h. e PILATES as 20:30 h.

MARTES - IOGA ás 20:30 h.

MÉRCORES - PILATES ás 19:30 h. e CARDIO as 20:30 h.

XOVES - AEROBIC DANCE ás 20:30 h.

As clases son de unha hora de duración.

Os grupos organizaranse  fixando  uns mínimos e máximos de persoas  inscritas nos mesmos,  sempre tendo en conta preferencia segundo a data de inscrición.

O custo será de 5 euros mensuais por actividade/clase para empadroados/as e 10 euros mensuais para non empadroados/as (prioridade na inscrición empadroados).

Será necesaria a inscrición no concello, ata o día 25 de setembro.

O comezo das actividades será o día 2 de outubro.