RECIBOS IMPOSTO SOBRE BENS INMOBLES

14/11/2017 - Novas do Concello

Como resultado do procedemento de REGULARIZACIÓN CATASTRAL realizado polo MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA, no concello de COLES e en cumprimento da Lei Xeral Tributaria (Lei 58/2003, do 17 de decembro) e Lei Reguladora das Bases do Réxime Local (Lei 7/1985, do 2 de abril), procederase ao envío das liquidacións non prescritas, ás persoas afectadas, do imposto sobre bens inmobles (IBI).

Nas devanditas liquidacións a notificar, constan deducidas as cantidades liquidadas en anos anteriores pola mesma referencia catastral se fóra o caso.

Para calquera dúbida ou aclaración, o servizo de recadación da Mancomunidade Santa Águeda atenderaos en horario 9:00 horas a 14:00 horas ou ben en telefono 988 281 930.

Os contribuíntes afectados poderán solicitar fraccionamento do pago da débeda nas dependencias do concello de Coles ou da Mancomunidade Santa Águeda, quedando supeditada a súa concesión á correspondente resolución, emitida en base á Lei Xeral Tributaria.