AUDITORIO DE COLES - NADAL

10/12/2017 - Novas do Concello

Este Nadal, no Auditorio de Coles, poderemos desfrutar coas actuacións das diferentes agrupacións do concello, así como algún invitado máis, que nos acompañará nestas datas.

O domingo, 17 de decembro, ás 18:30 horas serán as corais "A Torre" de Maside e "Encantiño" de Barra de Miño as encargadas de amenizar esta tarde de concerto.

O sábado 23 de decembro, ás 18:30 horas, Concerto de Nadal coa "Escola de Música de Coles" e representación teatral da "Escola de Teatro de Coles".

O domingo 7 de xaneiro, ás 18:30 horas, continuaremos co concerto das corais "Os Trinos" (Gustei) e "Cantares de Coles" (Coles).

E para rematar esta programación de Nadal, o domingo 14 de xaneiro, ás 18:30 horas, será a quenda para a coral "Liceo de Ourense".